آخرین اخبار
کد مطلب: 136491
رهبر انقلاب: فقدان آيت‌‌الله مصباح خسارتي براي حوزه معارف اسلامي است/ خدمات ايشان در همه ميدان‌‌هايي که احساس نياز مي‌شد، حقاً‌ و انصافاً کم‌‌نظير است
تاریخ انتشار : 1399/10/13 10:13:15
نمایش : 729
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي به‌‌مناسبت ارتحال علامه مصباح يزدي تصريح فرمودند: خدمات ايشان در توليد انديشه‌ ديني و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربيت شاگردان ممتاز اثرگذار، و در حضور انقلابي در همه‌ ميدان‌هايي که احساس نياز به حضور ايشان مي شد، حقاً و انصافاً کم‌نظير است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از فارس، در پي ارتحال علامه محمدتقي مصباح يزدي، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي، پيام تسليتي صادر کردند.

متن کامل پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بدين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم

با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم رباني، فقيه و حکيم مجاهد، آيت الله آقاي حاج شيخ محمدتقي مصباح يزدي را دريافت کردم. اين، خسارتي براي حوزه‌ي علميه و حوزه‌ي معارف اسلامي است. 

ايشان متفکري برجسته، مديري شايسته، داراي زبان گويائي در اظهار حق و پاي با استقامتي در صراط مستقيم بودند. 

خدمات ايشان در توليد انديشه‌ي ديني و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربيت شاگردان ممتاز اثرگذار، و در حضور انقلابي در همه‌ ميدانهايي که احساس نياز به حضور ايشان مي شد، حقاً و انصافاً کم‌نظير است. پارسائي و پرهيزگاري خصلت هميشگي ايشان از دوران جواني تا آخر عمر بود و توفيق سلوک در طريق معرفت توحيدي، پاداش بزرگ الهي به اين مجاهدت بلند مدت است.

اينجانب که خود سوگوار اين برادر قديمي و عزيز مي باشم، به خاندان گرامي و فرزندان صالح و ديگر بازماندگان ايشان و نيز به شاگردان و ارادتمندان اين معلّم بزرگ و به حوزه‌ي علميه تسليت عرض مي کنم و علّو درجات ايشان و مغفرت و رحمت الهي را براي ايشان مسألت مي‌نمايم.

سيّدعلي خامنه‌اي

۱۳ دي ماه ۱۳۹۹

انتهاي پيام/

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس